środa, 29 grudnia 2010

Barbie Glam 'n Groom Rocznik 1999- lalki z pieskami do czesania


Kolekcja Barbie 
Seria: Glam 'n Groom 
Rocznik: 1999
Do serii wchodzą:

1) Barbie- blondynka z pieskiem blond afganem o imieniu Lacey –czekam na dostawę w oryginalnym pudełku cały zestaw

2) Teresa- brunetka z pieskiem setterem z brązowymi włosami- wabi się Ruby- czekam na dostawę używanej lalki, zobaczymy jakich elementów brak

3) Christie- murzynka z pieskiem z lokami-pudelek o imieniu Keely



Obecnie mam w kolekcji Christie i Teresę obie na sprzedaż w poście Moje rarytasy na sprzedaż- Teresa ładniejsza niż prezentowana poniżej bo to już druga moja lalka, a Krysię oblookajcie sami;)



Ad 1 ) #26251 BARBIE AND LACEY GLAM 'N GROOM GIFT SET


 Taką ją kupiłam (zdjęcia od sprzedającego)




























Piesek
Tak wygląda w pudełeczku....

















W kolekcji od roku mam używaną lalkę z tego zestawu bez pierścionka i z innaczej uczesanymi włosami
W mojej kolekcji lalka przebrana jest za nauczycielkę- sukienka oryginalna, pończochy dorobione

Barbie jako nauczycielka

Włosy Barbie...

Ad 2) #26253 TERESA AND RUBY GLAM 'N GROOM GIFTSET


W takim stanie znalazłam ją w grudniu 2010 na allegro
Przed wyszykowaniem...

Mega rozczochranie i brudne ubranko

Biedny poczochrany piesek




Po wyszykowaniu by Alessandra... Wymodelowane włosy i nowe kokardk

Uprane ubranko, dodane elementy jak w wersji oryginalnej
Psia metamorfoza troszkę trwała...




Zdjęcie z pudełka...










Tak lalunie prezentują się na mojej półce

A  jedna nawet dostała puchar




W mojej psiej kolekcji znajduje się Barbie- któraś z niedawno produkowanych księżniczek w różowym stroju z takiego samego materiału jak ubranko Teresy . U mnie tak wystrojona lalka jest opiekunem pudelka.


Barbie i pudelek


Włosy Barbie




Obydwie prezentowane powyżej sprzedałam, a w kolekcji na sprzedaż mam taką Tereskę z psem:


Ad 3) #26252 CHRISTIE AND KEELY GLAM 'N GROOM GIFT SET 


Zdjęcie z pudełka



Jeszcze jej nie namierzyłam bo generalnie nie zbieram Afroamerykanek, ale może kiedyś...

1 komentarz:

  1. Właśnie dziś upolowałam Christie na allegro :) a u Ciebie widzę 2 pozostałe.. Myślałam, że to jakaś nowsza AA, w dodatku headmoldem przypomina bardziej Nikki

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji.
Your comment will be visible after check.