piątek, 7 stycznia 2011

Pokolenie czarnobyla i pewexu

GOTOWE :)
Urodziłam się w 1985 więc wiem o czym się marzyło... 
o jakiejkolwiek lalce Barbie...
Moja pierwsza lalka B...


Skipper Wet 'n Wild Doll # 4138 1989
Pierwsza właściwie była Skipper...
Rok: 1989
Jak to się stało że Oluś ją miał? 
Zrobiłam wywiad- mama nie pamiętała, ale za to przyjechał brat z dzieciakami i powiedział że to lalka kupiona w Pewexie jeszcze tym który był na piętrze w Mariottcie w Warszawie. Pamiętał ze to On mi ja wybrał..i dostałam ja na urodziny  i a konto gwiazdki;)
Wygląd z pamięci:
Była piękna, zmieniała kolor stroju do pływania miała piękne gumowe bransoletki, które można było wkładać na włosy lalce i sobie, płaskie stopy...

Słodka twarzyczka

Skipper water show




































Dalsze losy: Ubranko pamiętam długo się trzymało, lalka przeżyła kilka ataków psa (podrabiany Ken zginął wówczas i mój brat o 5 lat starszy zrobił mu pogrzeb i napisał, że tu leży kKn zjedzony przez Ramba... jak ja płakałam... mój jedyny Kenio... 
Kto teraz będzie zaczepiał lalki na spacerach???) Skiper straciła kilka palców... dalej nie pamiętam komu oddałam
  
My first Barbie Doll  #9942 1989
Pierwsza okazuje się że Pierwsza była Pierwsza :D
Rok: 1989  
My first Barbie, dobrze znana i lubiana już coś o niej wspominałam u Marka- "Kena bruneta " lol :D:D bo zauważyłam, że straszyła  Niego taka stara lalka na blogu;)
Jak to się stało że Oluś ją miał? 
 Dostałam na dzień dziecka od sąsiadki, bo bawiłam się ciągle z jej synkiem Robertem , a że była w Holandii to pomyślała i o mnie... to był szał radości


Wygląd z pamięci: Super sukienka- materiał buf taki delikatny, włosy na miarę prawdziwej księżniczki, przebalowana nie jedna noc razem:) Kartonikowe kwiatki, korona i puderniczka.
Te super różowe albo raczej białe klasyczne szpilki dla Barbie....

Dalsze losy: Po jakimś czasie jak resztę oddałam - kuzynkom Ani i Marcie i nie wiemy co było dalej... po czasie jak już się dziewczyny przestały bawić.  
 

1989 Gold Coast Barbie Doll #7344

Druga przyleciała do mnie aż z Australii od cioci Basi, i znowu szałłłłl
Rok: 1991 wtedy ją dostałam;) A tu link od Was:
http://petraplasty.blox.pl/html

Dzięki:)
Wygląd z pamięci:
Blondyna, włosy za ramiona, strój kąpielowy zielono- różowy
 
Dalsze losy: Po jakimś czasie jak resztę oddałam - kuzynkom Ani i Marcie i nie wiemy co było dalej... po czasie jak już się dziewczyny przestały bawić.  

             Barbie Locket Surprise  #? 1993




 

Dostałam w roku 1994...

Czwarta... lalka na komunię... 
Wygląd z pamięci: miała otwierane piersi i się tam chowało błyszczyki i podobiznę Kena w serduszku. 








 Lepsze niż rower:)


ha ha ha myślałam że padnę jak to znalazłam
 Sami patrzcie jaki banan na twarzy dziecka:)


























Wyszykowane do kościoła na wieczór...
  
Do tego dostałam białą suknię dla Niej i pojechała ze mną do kościoła maluchem:D Nie wiem jakiej firmy była suknia, ale tak teraz patrze ... ale miałam cudo...
Dalsze losy: Po jakimś czasie jak resztę oddałam - kuzynkom Ani i Marcie i nie wiemy co było dalej... po czasie jak już się dziewczyny przestały bawić.


Więcej oryginałów nie pamiętam w swoim dzieciństwie:)
Za to jako dorosły człowiek... 
heheh pomyśleć ze miałam 4 Barbie i jedną Skipper ... 
a teraz...
  
Będę kombinować żeby je mieć znowu:)

NOWINKI ze świata:

Bratanica wycyganiła ode mnie  Barbie Glam... tą która miałam wyjętą z pudełka... boli bo miała zostać wampirzycą... Ken prawie płakał- wampir... więc pomimo że suknia  przyszła dziś nie dowiecie się która lalunia została królową wampirów.
Lalki nie wyszły jeszcze ze SPA bo tak im tak fajnie.

 LISTOPAD 2011:
Zapraszam na dalszą część tego posta tu:

http://swiat-barbie-alessandry.blogspot.com/2011/11/przywitanie-skipper-wetn-wild-1989-foto.html













11 komentarzy:

  1. Anonimowy00:19

    No to i tak Cię los szczodrze obdarzył w dzieciństwie :-) Przynajmniej w dorosłości można sobie to wynagrodzić, i to z zadatkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z otwieraną piersią to 'Locket Suprise' Barbie z 1993 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, szczęsciara tyle Barbie wtedy miałaś :D A ja pamiętam jak Barbie Wet'n'Wild dostała moja koleżanka z klasy na komunię i przyniosła do szkoły się pochwalić. Oj do dzisiaj jest na szczycie mojej listy marzeń. A z samej lalki pamiętałam tylko to, ze miała jaskrawy kostium zmieniający kolory i właśnie te gumowe bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra też miała dwie Skipper :) ale kiedyś zostawiliśmy je na podwórku i ktoś nam ukradł (ja wiem kto, do tej pory)
    My First Barbie - mam do dziś, ta z tamtych czasów w kiepskim stanie, ale odkupiłem sobie pierwowzór całkiem niedawno. Starą wysłałem na operację! :)

    Ej chyba Ci się coś pomyliło bo jeśli mowa o First Barbie to to nie było u Świstaka, tylko u mnie czyli marsa :)
    http://marsbarbie.blogspot.com/2010/11/najstarsza-lalka-jest-barbie-my-first.html#comments
    linka daje :)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. :) oj oczywiście... SORRY:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:02

    Ale super! :D Duzo pamietasz, a czy kuzynki ktore odziedziczyly te lalki nie pamietaja co sie z nimi stalo? Zdjecia z komunii sa WSPANIALE, usmiechalam sie od ucha do ucha. A ja nie mam zadnych zdjec wlasnych jako dziecko z zabawkami, szkoda!
    Swietny wpis! :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nie robili zdjęć z prezentami komunijnymi, a szkoda :( W ogóle tylko 2 mam z komunii, bo mój brat gdzieś kliszę zgubił. A moze ta pływająca barbie to była Gold Coast/Riwiera. Bo ona miała właśnie zielono- różowy strój. jak ta z blogu Lilavati:
    http://petraplasty.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  10. 1985 rok....miałam 14 lat...piękne czasy...7 klasa podstawówki. Pierwsza miłość...ale wspomnienia... lalki chyba w Pewexie, ale to nie moje wspomnienia....wtedy nie lubiłam Barbie....

    OdpowiedzUsuń
  11. moj rocznik 1977, pamietam dokladnie pewex, moja mama kupowala w nim kolorowa wloczke za marki a mi udalo sie dostac i to nie za dobre oceny w szkole, Barbie blond ta co zmieniala kolor stroju kapielowego,byl taki flourescencyjny, typowo amerykanski, miala takie blekitne oczeta CUDO pozniej byla jej mlodsza siostra Skipper i Ken tez wersja plazowa...i na tym moje barbie-dziecinstwo by sie skonczylo...ale za to teraz mam z podwojna sila, odbilam sobie z dodatkiem...szczegolnie pdoba mi sie ta kolekcja z 2002 happy family, nie to ze nie mam wlasnej szczesliwej... hahaha, mam Barbie Burberry, Barbie Polish, nasza matke polke..kilka domow, auta kemping, samolo i duzo by trzeba tu wymieniac... jak dam rade podesle kilka fotek, ciao

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji.
Your comment will be visible after check.