czwartek, 31 stycznia 2013

Domek Monster High ODC.6

Taram :) Gotowy szkieletor:)





Lewy bok

Poddasze

Pokoik na poddaszu

Pokoik na poddaszu dla Gnomów


Przed efektem końcowym
Pokój Bluszczycy


Pokój Cleo


Pokój córki Yeti


Pokój Wilczycy

Pokój z wymiennymi ściankami- ścianka dla Jakilka

Ścianka kuchenna

Ścianka Drakuli- elewacja
Ścianka Draculi
Ścianka drzwi głównych od strony wewnętrznej
Pokój kocic



Podoba się???
:)
Pozdrówka

http://tablica.pl/oferta/domek-dla-lalek-monster-high-unikat-handmade-wawa-okolice-ID2dQgP.html#4a47b21a9b;r:;s:

8 komentarzy:

  1. Super Ci wyszło! Ja też muszę znaleźć trochę samozaparcia do szycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty przekonałaś Syna żeby pozwolił Ci skończyć to cudo?
    Ja pod koniec bycia "nośnikiem", to cieszyłam się, że nadal buty mogę zawiązać bez pomocy Męża :))
    Willa cudna. Chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:01

    Super ja nie mam cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:01

    Super:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:11

    superaśny

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:11

    super!!! Mam podobny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11:11

    super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:55

    super najlepszy pokuj mumi

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz będzie widoczny po akceptacji.
Your comment will be visible after check.